Teslimat ve İade

Teslimat ve İade

 

TESLİMAT

Yıldız Et siz sipariş verdikten sonra üreticilerle irtibata geçilerek en hızlı şekilde tedarik edilir ve özel ambalajında paketlenir. Siz siparişi verdikten sonra tedarik edilmesinin tek amacı size ürünleri taze taze ulaştırmaktır.

Siparişinizi hediye olarak göndermek isterseniz teslimat ve fatura için farklı adresler girebilir; hediyeniz için dilediğiniz mesajı yazabilirsiniz. Notunuzu hediye kartlarımızda sevdiklerinizin adresine ulaştırırız.

Kurumsal hediyeleriniz; iş ortaklarınız ve çalışanlarınız için de Yıldız Et'e hediye edebilirsiniz. Toplu hediye gönderimleriniz için bize dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. 

Hafta içi Pazartesi, Salı , Çarşamba, Perşembe günleri (Cuma günleri bazı kargo firmalarının Cumartesi günü dağıtım yapmamasından veya yarım gün çalışmasından dolayı gönderim yapmıyoruz)  saat 13.30’a kadar olan tüm siparişleriniz aynı gün veya en geç 24 saat içinde; Cuma ,Cumartesi ve Pazar günü verdiğiniz siparişleriniz ise Pazartesi itibariyle kargoya verilir. Eğer siparişinizin istediğiniz herhangi bir günde teslim edilmesini istiyorsanız lütfen not bölümüne yazınız.

İPTAL

TTK gereğince gıda maddeleri, içecekler veya diğer günlük tüketim maddeleri için cayma hakkı bulunmamaktadır.  Fakat siz değerli müşterilermizin memnuniyetini önemsediğimiz için sevkiyatı yapılmamış siparişlerinizi iptal etme hakkı tanıyoruz.

İADE

İADE ŞARTLARI VE İADE TALEBİ

Satın aldığınız ürünlerle ilgili bir şikayetiniz olduğunda, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 7 gün içinde yildizet.com.tr’ye başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda iade etmek istediğiniz ürünü geri gönderirken herhangi bir “Kargo Bedeli” ödemezsiniz, PTT Kargo'ya "Karşı Ödemeli" olarak teslim etmeniz yeterlidir. 

İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.

İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir.

Ürünümü iade etmek istiyorum, hangi ürünleri iade edebilirim?

  • Kargoda ambalajı bozulmuş, son kullanma tarihi geçmiş ürünleri iade edebilirsiniz.
  • İade etmek istediğiniz ürün karşılığında ister ürün bedeli kadar para iadesi isterseniz de yeni ürün gönderimi yapılacaktır.
Ürünümü iade talebinde bulunmak istiyorum, ne yapmalıyım?

Lütfen iade işlemi için, ürünü memlekettengelsin.com’a göndermeden önce info@yildizet.com.tr’e  , iade nedeniniz ile iade etmek istediğiniz ürün bilgisini, eğer ürün kırılmış / bozulmuş ise ürün görseli ile birlikte mail olarak gönderiniz. Kargoyu teslim alırken kargodan kaynaklı ürünün kırılması halinde kargo yetkilisine tutanak hazırlatıp iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.

  • Ürünler mutlak suretle orjinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte iadesi yapılmalıdır.
  • Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orjinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
Müşteri hizmetleri temsilcilerimizle görüşmek için hafta içi ve cumartesi günleri 09:00 – 16:00 saatleri arasında 0552 582 58 00 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.

Ürün İade Adresi: Demircilerardı Mah. Atatürk Cad. No:49 SİVAS

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.